מזל טוב!!!!!!אנחנו בהריון!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בננה, נו, אנחנו בסוף באמת בהריון. התוצאה שלי היא 66. אין לי מושג מה זה אומר?!! למה את לחוצה? את עדייין לא באיחור!!! את בהריון נורמלי! את קולטת?
אני באיחור של יום או יומיים. מחזור קודם היה ב- 31 לאוגוסט. זה אומר שאני שבועיים בהריון? יש טעם ללכת לרופא או שהוא במילא יבקש שאחזור על הבדיקה עוד שבוע?
דניאלה מעולה, לי יש רק 48 זה נראה לך בסדר? אני מודאגת לאללה וכל רגע יש לי פחד שהנה-הנה אני הולכת לקבל... מתי את עושה עוד בדיקה? מתי את הולכת לרופא? אני לא קולטת ועדיין מסרבת להתרגש...... סיפרת למישהו ויש לך תוכניות לספר למישהו בשלב זה או שאת עוד מחכה? אני סיפרתי לחברה טובה ועדיין לא להורים ואחיות, כי הם סתם יהיו בהיסטריה וילחיצו אותי עוד יותר....
בודאי שסיפרתי ותתחילי לעכל את זה שאת בהריון!!!! סיפרתי קודם לבעלי שכמעט התעלף, להורים ולאחים. מה קרה לך, תהני מזה אל תחששי. כשקיבלתי את התוצאה אז ניכנסתי לרופא משפחה שהיה במקום והוא אמר לי "מזל טוב. את ממש בתחילת ההריון". רק מחר אני אתקשר לרופא נשים שלי ואתיעץ מה עושים. ברגע שהתוצאה היא מעל 10 אז את בהריון - למה את מסרבת להאמין?