התעלפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום, אני נמצאת בשבוע ה- 11 להריוני השני וביום ו' האחרון איבדתי את ההכרה והתעלפתי לכ- 3 דקות. אני מרגישה הרבה יותר טוב, כמובן לאחר שנחתי כל סוף השבוע. אציין כי בהריוני הראשון, התעלפתי פעם אחת לאחר בדיקת הדם הראשונה בה "לוקחים" מספר רב של מבחנות לבדיקה. ועוד, אני עדיין בתקופת הבחילות וההקאות (דבר שלא קרה לי בהריון הראשון ועתה בהריון זה אין גבול לבחילות......) שאלותי: האם ההתעלפות היא דבר שכיח בחלק זה של ההריון? האם עלי לבצע בדיקות כלשהן? יש לי לחץ דם נמוך בדרך כלל וללא קשר להריון, האם זו הסיבה? תודה רבה מראש, רותם
בהריון איין התעלפויות . הסיבה יכולה אכן להיות ירידת ל"ד, פני לבדיקת רופא המשפחה/רופא נשים מטפל