התיצעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני החודש לאחר כוריגון ואיקאקלומין (עבור שנה של ניסיונות) וכן צילום רחם. אני 15 יום מהכוריגון ואמורה לקבל את המחזור מחר. חום השחר שלי מאז הביוץ עומד על 37.1° ולא יורד... האם הדבר מסמל משהו? האם יש סיכוי לכניסה להריון ?!?
לקריאה נוספת והעמקה
אם בימים הקרובים החום לא ירד, זה סימן להריון.
חום שחר שלא יורד יכול לרמוז על הריון, אבל........ . אני מבין את ה"לחץ" שלכם ואת הרצון בהריון הנכסף אך האחזות בסימנים קלושים איננה במקום. את יכולה כבר לבצע בדיקת הריון שתתן תשובה חד משמעית לגבי הריון כן/לא . בהצלחה