תשובה חיובית-- רופא בבקשה תענה לי!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום! בבדיקת דם ,ש ערכתי ביום הראשון של האיחור יצאה תוצאה של 83.00 הבנתי מכך , שאני בהריון אבל שאני צריכה לחזור על הבדיקה. האם גיל ההריון קובע את ערך ההורמונים, או שיתכן שזהו הריון חלש תודה איילת
עד שהרופא יענה לך אני רק יכולה להגיד לך שבהריון תקין ערכי הבטא מכפילים את עצמם כל יומיים, ז"א שאם היה לך 83 אחרי כשלושה ימים צריך להיות לך לפחות 166 וכן הלאה..ולכל שבוע של ההריון יש ערכים שנחשבים נורמה וזה אמור להיות כתוב בטופס תוצאות בדיקת ההריון.. בהצלחה!
תוצאה של סביבות 80 נורמלית בהחלט לשבוע 4 (יום קבלת המחזור). מזל טוב