בחילות והקאות בלתי פוסקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השישי להריוני, ומזה שבוע וחצי אני מרגישה בחילות כל הזמן. אני מקיאה את כל מה שאני אוכלת או שותה. הייתי כבר שלוש פעמים בחדר מיון גניקולוגי ושם קיבלתי שתי אינפוזיות בכל פעם שהגעתי, בשתי מקרים נתנו לי תוספים לאינפוזיה - פרמין וויטמינים. הפרמין לא עזר ובכל זאת הקאתי. כולם אומרים שבחילות בתחילת ההריון זה בסדר ונורמלי, אולם אני חוששת שזה קיצוני מידי. מה לעשות ולמי לפנות ???
עלייך לפנות לרופא הנשים המטפל אשר יתן לך טיפול בפרמין (נרות או בליעה) ובמידה וגם אז לא יחול שיפור יש תרופות נוספות שניתן לתת. בשורה האחרונה, ברוב המקרים התלונות פוסקות בתום השליש הראשון להריון
קיבלתי טיפול בפרמין - נר וגם באינפוזיה - זה לא עוזר לי כל כך - בכלל. אני מרגישה מאוד חלשה, אני לא מצליחה להכניס אוכל לפה בלי להקיא אותו. אילו עוד תרופות אתה יכול להציע לי כדי בכל זאת להקל על החולשה שלי. כל יומיים שולחים אותי לקבל שני אינפוזיות בקופ"ח. ככה זה אמור להימשך בכל השליש הראשון של ההריון ?! בתודה מראש יסמין