הריון או לא?!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום אני אמורה לקבל (ועדיין לא) ועשיתי אתמול בדיקה ביתית והופיע שאני בהריון. מאתמול בערב יש לי הרגשה מוזרה בבטן מין כאבים עמומים והרגשת נפיחות קלה + עייפות +סחרחורת קלה + רצון ללכת לשירותים (לא פיפי)+גזים....מה שלא היה לי בכלל לפני. יכול להיות שאלה סימני הריון?
עים התוצאה חיובית אז זה חיובי מזל טוב
לפי התיאור את בהריון, פני לרופא המטפל לקבלת הסברים והפניה לבדיקות השגרה . בקשי הסברים גם על בדיקות הרשות בנפוצות בהריון. בהצלחה