לידה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שני שאלות, לפני שבוע אושפזתי בבית החולים בשל צירי לידה ופתיחה של 2 ס"מ הביאו לי חומר לעצור את הלידה וזה הצליח וכרגע אני שוהה בביתי. מאז הבטן שלי מאוד קשה וכואבת ורציתי לשאול אם זה נורמלי להריון? האם אפשר לדעת לפני הצירים סימנים לתחילת הלידה ? האם אפשר לקבל צירים בלי להרגיש אותם כל כך?
אופק, אני מציעה לך ללכת להיבדק אצל הרופא שלך. צירים גורמים לבטן להיתקשות, אז יכול מאוד להיות שעדיין יש לך צירים, ואם את בשבוע מוקדם את חייבת להיות בהשגחה.