דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהבוקר, יש לי עיקצוצים ורצון להשתין, כמו שיש כאשר יש דלקת בדרכי השתן. אני בשבוע 11. וזהו הריון שני. חוץ מזה שאם זה לא יעבור אני אלך לרופא כמובן. מישהי יודעת מה עושים במקרה כזה? זה מסוכן להריון? תודה
לא זה לא מסוכן , עלייך ללכת כבר עכשיו לרופא שיתן לך בדיקת שתן,למה לחכות? במידה ויש לך דלקת (מה שקורה לאלפי נשים בהריון) יש אנטיביוטיקה מיוחדת להריון בשם "מונורול" זוהי אבקה שמוהלים במים ושותים ואז עושים שוב בדיקת שתן לוודא שהכל בסדר..המשך הריון מוצלח