לוקימיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני לא יודעת אם אני שואלת בפורום הנכון, אם לא אז אנא תכוונו אותי לפורום המתאים. אני חייבת תשובה. קרובת משפחה שלי, כיום בת 20, הייתה חולה בלוקימיה בצעירותה (מגיל 2 עד גיל 6 בערך). היא קיבלה טיפולים כימוטרפים והקרנות, במשך כל הזמן הזה. כיום היא בריאה לחלוטין, תודה לאל, ולפי דברי הרופאים הסיכוי שהמחלה תחזור, הוא כמו אצל כל אחד. שאלתי, האם הטיפולים שקיבלה ימנעו או יפריעו לה להיכנס להיריון? האם יהיה סיכון לבריאות העובר בגלל הטיפולים? לפי ניסיון העבר ועל פי מקרים דומים, מה הסיכויים? מה תוחלת החיים של נשים עם עבר דומה? מודה מראש ומחכה לתשובה.
אנא שמישהו יענה לי. תודה