מותר או אסור - לרופא בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 15. כל יום אני אוכלת שוקולד אגוזי אחד - כי אינני יכולה להימנע מזה. האם זה יזיק לעוברי? קפה אינני שותה.
אני יודעת שאני לא רופאה -- אבל זה ההריון השני שלי. אכילת שוקולד /מתוק -- גורמת לעובר לזוז -- את עדיין בשבוע מוקדם -- אבל משבוע 20 בערך תתחילי להרגיש את העובר וכשתאכלי שוקולד -- תרגישי אותו יותר. דקלה, בהריון הקודם אכלתי כל יום שתי חפיסות שוקולד פרה גדולות -- היה נורא כיף להרגיש את העובר זז -- אבל לקח לי שנתיים להוריד את ה-25 קילו שהעיליתי בהריון. אזוזי אחד ביום זה כלום.