לרופא בלבד - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בהריוני השני. את בני הבכור הנקתי עד לפני כחודשיים, והמחזור האחרון היה ב-7/8, אם כי שלושת המחזורים שהיו לי מאז הלידה (והאחרון ביניהם) לא היו כל כך סדירים (כל 32, 33, 30 יום). ביצעתי אולרטא-סאונד לפני כמה ימים, ובעוד שלפי תאריך המחזור האחרון העובר אמור להיות בן 7 שבועות, התקבלה תמונה של עובר מאוד מאוד ראשוני. מה זה יכול להיות? האם זהו הריון שאינו מתפתח, או שמא זה קשור להנקה באיזשהו אופן? תודה רבה.
אם האריון מיסתדר אני יכל לאזר
מה זאת אומרת? במה אתה יכול לעזור?