ארגסט-לקבלת מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי היא,נטלתי כדורי ארגסט לצורך קבלת מחזור שלא מגיע,לאחר כמה ימים לכל היותר עלי לקבל? האם משהי נטלה כדורים אלו והיו לה תופעות לוואי כלשהן? תודה מראש
ספיר שלום לך יקירה! לפני מספר חודשים נאלצתי ליטול ארגסט לפי הוראת רופא נשים. לאחר 5 ימים מיום לקיחת הכדור תצפי לקבלת המחזור. התיעצתי עם רופאים מומחים ואין שם סיבה לדאגה באשר לתופעות לוואי. מה שכן חשוב מאוד לבדוק את סיבת אי ההגעה של המחזור החודשי? בקשר לשאתך לכדור עצמו אין תופעות לוואי. שימרי על עצמך וגופך ושתיהיה לך שנה טובה ובריאה מיכל.