בדיקת סיסי שילייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי היא עד כמה מהימנה בדיקת סיסי שיליה ? והאם צריך כדי להיות יותר בטוחים לעשות גם בדיקת מי שפיר מכיוון שבדיקת סיסי שילייה מבוצעת בשלבים ראשונים של ההריון?
ריקי שלום בדיקת סיסי שליה אמינה מאוד ואין צורך בבדיקת מי שפיר מאוחר יותר אני עברתי בדיקה כזו בגלל מחלה תורשתית של הבן שלי והתשובות שקיבלתי ספציפית לבעיתנו היתה מדויקת ובתי נולדה בריאה לחלוטין . היות והבדיקה נערכת מוקדם בשבוע 11 בערך מאפשרת התשובה המתקבלת להחליט על המשך ההריון בשלב מוקדם יחסית וחוסכת את הדילמה בחודשים מתקדמים יותר .