תחושות פיזייות ברחם בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום הייתי אמורה לקבל את הווסת ביום שני (לפי חישוב של 28 יום-המחזור כמעט סדיר). הבוקר בצעתי בדיקה ביתית שהראתה הריון באופן די מוחלט (לשמחתנו!!!!). בשבוע האחרון יש לי תחושות פיזיות בבטן כאב'לא כאב ברחם וברצוני לדעת אם ככה צריכים להרגיש? שאלה 2: הרופא נשים שלי וגם רופא אחר במקומו בחופש עד אוקטובר, מתי עלי להיבדק פעם ראשונה מרגע גילוי ההריון. מצפה לתשובות מירי
התחושות הפיזיות בתחילת הריון מגוונות ומשתנות מאחת לאחת. יש כאלה שמרגישות כאילו הן הולכות לקבל מחזור כל רגע, יש כאלו שמרגישות נפיחות וכאבים בחזה, בחילות וכו'.... הכל תקין. רצוי להבדק לראשונה עד חודש מהאיחור. בשבוע 8 כבר ניתן יהיה לראות באולטראסאונד את דופק העובר. מזל טוב ובהצלחה
תודה. התחושות הן אכן כאילו אני עומדת לקבל כל רגע ותחושת נפיחות כזו בבטן. נרגעתי קצת :-)