אני רוצה בן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לי יש 3 בנות , אני רוצה בן , יש למשהו פטנט?
עליך לקיים יחסים ביום הביוץ - קיימת ערכה בשוק המאבחנת את יום הביוץ היא מעט יקרה סביבות ה - 180 ש"ח אבל אומרת מתי מתרחש הביוץ וכך תדעי מתי לקיים יחסים. כמו כן ישנו ספר "הריון ולידה" של ד"ר בר, ובו יש גם בנוסף תפריט דייאטית מה לאכול ומה לא לאכול 3 חודשים לפני - כדי שייצא בן - זה לא מדעי אך שווה לנסות. כמו כן מפורט בספר זה על שטיפות הנרתיק להשפעה על החומציות של הנרתיק חומציות גבוהה תזרז את הזרעים הזכריים או להיפך - זה מפורט זם. בהצלחה.