הריון ? ומה לגבי תרופות ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום, אי בת 28, לפני כחודשיים וחצי היתה לי 'הפלה זעירה' בסביבות שבוע שישי, בעקבותיה רשם לי הרופא תרופה בשם ביפאסטון לשימוש עתידי כאשר אכנס שוב להריון. היום אני חושבת שאני בהריון, התחלתי להרגיש גודש ורגישות בשדיים וכן כל מיני תופעות כמו עייפות וכו'. בבדיקה הביתית שעשיתי בבוקר התקבלה תשובה לא בדיוק ברורה ; הקו המודיע על הריון קיים אולם הוא חלש מאוד, לא ברור לי מה משמעות התוצאה והאם עלי להתחיל בטיפול התרופתי שרשם לי הרופא שלי תודה מראש.