הפלה נדחית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר יריב גדעוני שלום רב, עברתי הפלה נדחית לפני ארבעה חודשים עקב אי דופק והצטמקות עובר. מאז חיכיתי עד שאני אקבל וסת וגם לקחתי פסק זמן. עכשיו אני מנסה שוב להכנס להריון הבעיה היא כזאת המחזור מאז הגרידה לא סדיר לדוגמא קיבלתי אחרי הגרידה בתאריך 20.6. אח"כ 20.7 ועכשיו 31.8.02 איך לחשב את הביוץ אודה על תשובתך.
הביוץ הוא 14 יום לפני שאת מקבלת. המקרים כמו שלך שהמחזור לא סדיר אפשר למדוד את חום השחר מידי בוקר (הוא יורד מעט ביום הביוץ ויום אחרי מיד עולה משמעותית) או להעזר בערכות ביוץ שניתן לרכוש בכל סופר פארם במחיר "סימלי" של כ- 150 ש"ח. בהצלחה
רוני תודה על תשובתך אבל יש לי שאלה אם לא איכפת לך לענות לי התחלתי למדוד חום השחר בהתחלה הראה 36.2, 36.3, 36.4 36.5 36.6 בקיצור כל פעם הועלה במעלה אחת עכשיו בתאריך 15.9.02 הראה 36.7 ולכן חשבתי שזה כנראה יום הביוץ אז קיימנו יחסים אבל המשכתי למדוד חום ואתמול 20.9.02 הראה 37.1 והיום 21.9.02 הראה 36.3 מה זה אומר לגבי הביוץ אולי תוכלי לעזור לי תודה מאיה