דופק מואץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול צמתי את צום יום כיפור והכל היה בסדר אבל דווקא אחרי ששתינו ואכלנו התחיל לי דופק מאוד מואץ והרגשתי שאני הולכת להתעלף. היום אני בסדר.. אני בשבוע 26 והעובר זז אתמול והיום. אבל אתמול הייתי נורא חלשה, זה בסדר? תודה
לא מבין את השאלה, מה בסדר ? זה שצמת ? זה שיש לך דופק מואץ ? זה שהרגשת חלשה והיום כבר לא ? זה שהתינוק זז היטב ? במידה ואת מרגישה צורך להבדק פני לרופא המטפל
מוזר שהרופא תוקף במקום לענות. אבל גם דאג "לכסות את עצמו" במשפט המסכם - לפנות לרופא. האם אתה תוקף אותה על זה שהיא צמה? האם היא התייעצה איתך לפני, ואמרת לה שאסור לה לצום? לא ידוע לי שבאופן גורף אסור להריוניות לצום ביום כיפור. התייחסות מגעילה. מקווה לא ליפול על רופאים כאלה.