הפלה טבעית - שאלה לד"ר בבקשה ענה לי!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום בתאריך 19 לאוגוסט עברתי הפלה טבעית (דימום של כיומיים), לפני טענת הרופא שביצע אולטראסאונד וגינאלי חלק עדיין נשאר בתוכי. הרופא ב2 לספטמבר אמר לחכות כשבועיים לתת לגוף להתנקות ללא התערבות כירורגית. בבדיקה לאחר השבועיים (היום) הרופא אמר שהרחם נקי אבל מאז הביקור הראשון אצל הרופא ועד השני לא היו לי כל הפרשות בלתי רגילות או דימום. האם זה הגיוני? מלבד זאת אני סובלת בשבועיים האחרונים מכאבי ווסת ורגישות יתר בחזה. אני חיה בהונגריה ולצערי אין הרבה רופאים שאני יכולה להתייעץ איתם. בבקשה עזור לי!
על סמך הפרטים שציינת חסר מידע. אני ממליץ לך לבצע בדיקת בטא בדם לוודא שאכן ההריון הסתיים (תלונות הגודש בשדיים היו אמורות כבר לחלוף), במידה והתשובה מראה על רמות בטא נמדדות יש לבצע בדיקת אולטרסאונד לבירור חלל הרחם. שנה טובה וגמר חתימה טובה.