תוספת ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 25+1 . אני צמחונית ולוקחת פרנטל ותוסף ברזל ferro -gradumet . למרות זאת ההמוגלובין שלי 11.3 . האם זה אומר שהכדור לא נספג טוב - כי לפעמים הוא עושה לי שלשולים.. ובכלל הרופא אומר לקחת אותו אחרי האוכל ועל התרופה כתוב לפני האוכל- מי צודק? תודה
השאלה איננה מי צודק אלא באיזה דרך הספיגה טובה יותר. אני נוטה לסמוך יותר על היצרן של התרופה אותה את נוטלת לגבי הספיגה המירבית לתכשיר הספציפי. אולם בטופן עקרוני איין זה משנה מתי תטלי את התכשיר, החשוב הוא שתתמידי בנטילתו לפני/אחרי או תוך כדי הארוחה ושתרגישי טוב עם התכשיר. במידה ואת סובלת מהפרעות בעיכול שני את סוג התכשיר עד שתמצאי סוג תכשיר שאיננו גורם לך להפרעות קשות. בהצלחה