הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, א. ארצה לציין שנכנסתי להריון ולצערי לא היה דופק עוברי ונאלצתי לעבור הפלה נדחית. ב. מאז ניסתי כמה פעמים ולא נכנסתי. דבר שני יש לי שאלה האם יכול להיות הריון וגם מחזור איחר לי המחזור בשבועיים וביצעתי בדיקה ביתית שהראתה שזה שלילי לאחר מכן עשיתי בדיקת דם והתוצאה היתה 2 יחידות כגם זה אומר שזה שלילי ואח"כ קיבלתי מחזור אז האם אני צריכה שוב לחזור על הבדיקה או אין צורך מצטערת על אורך המכתב אודה לתשובתך
מה זה אומר ערך - 304 בבדיקה HCG-B? תודה רבה מראש