צום ביום הכיפורים- שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת האם מותר לצום ביום הכיפורים. אני בשבוע ה- 16 להריון ואחותי בשבוע ה- 30. יש לציין שההריון הוא תקין וכל הבדיקות תקינות. אשמח מאוד אם תוכל לתת לי תשובה לפני החג
יש לי אותה שאלה. אני בשבוע 9 ומרגישה מצוין.
אני לא חושבת שכדאי לכן להסתכן. לי רופא אמר בפירוש, שמיעוט בשתיה ומיעוט באוכל גורמים לצירים ומגבירים אותם . באופן כללי, רופאי נשים לא ממליצים לצום. תחשבו מה יותר חשוב לכן, לצום או הבריאות שלכן ושל העוברים (ד"א, אני מאלה שצמים כל שנה. השנה אני לא צמה בגלל ההריון).
מצאתי כתבה בנוגע לצום: http://www.doctors.co.il/article/462/