ציסטות בצוואר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסקירה מוקדמת התגלו בעובר 2 ציסטות בצוואר. נאמר לי לעשות בדיקת מי-שפיר, ותוצאותיה תקינות. בכל זאת, הרופא טוען שהציסטות "חייבות" להיעלם עד לסקירה השנייה, בעוד שבועיים. על מה זה יכול להעיד? מה קורה אם הן לא ייעלמו?
גם לעובר שלי היו ציסטות בצוואר. הן נעלמו אחרי כשבועיים-שלושה. אין סיבה שזה לא ייעלם ואם מי השפיר בסדר אין לך מה לדאוג. הדאגה היא אם הן גודלות ואז מדובר על ציסטיק היגרומה. היית במעקב לראות שהן לא גדלו? חייבת להיות מגמה אחת או אחרת - של גדילה או העלמות. ציסטות בצוואר, למיטב ידיעתי, לא נשארות כמו שהן. ליבי.
תודה, אך מזה ציסטיק היגרומה ?, בפעם האחרונה שנבדקתי לפני שבוע הן נשארו באותו המצב. ולכן אמרו לי לחכות לסקירת מערכות מאוחרת מורחבת, בכל אופן לא נעלמו תוך 3 שבועות