ברית מילה emla
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנחנו רוצים לעשות ברית עם דר אטיאס. הבנו שהזריקה מאד כואבת לתינוק חשבנו לשים לו קודם את המשחה emla ורק אחרי זה את הזריקה וכך אולי זה יכאב פחות כמה זמן לפני הזריקה צריך לשים את המשחה?? האם זה יעזור??
אני לא יכולה לענות לך לצערי. אבל בטח הזריקה כואבת פחות מה- קיצוץ? אני אומנם רק באמצע ההריון אבל ידוע לי שיש לי בן, ואני מאוד לחוצה מהעניין של הברית...ההורים רוצים מוהל, אני רוצה רופא ...ובלה , בלה , בלה. אשמח אם תוכלי לספר לי מה זה EMLA? מי זה האיש שציינת? מאיזה איזור בארץ? אולי מספיקה רק המשחה. בהצלחה.