צום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע השביעי להריוני השני. (יש לי ילד בן שנתיים ושלושה חודשים) האם קיימת בעיה לצום ביום כיפור?
אסור לצום בהריון - צום ממושך עלול לגרום למומים בעובר במיוחד בשלבים המוקדמים בהם הוא מתפתח (3 חדשים ראשונים) גם מהבחינה הדתית זה בסדר שלא תצומי תעברי את ההריון בשלום ותצומי שנה הבאה בהצלחה ושנה טובה
אני צמה כל שנה, חוץ ממתי כשאני בהריון. תאמיני לי שלאלוהים חשוב יותר שתשמרי על הילד.... אני גם לא צמה השנה, אפילו לא חושבת על זה. לא לוקחים סיכונים מיותרים.