תופעות לוואי של הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אינני יודעת בוודאות את תאריך הווסת האחרונה כנראה 26 או 27 לאוגוסט מתי הכי מוקדם שאפשר אפשר לחוש בתופעות הלוואי רעב , בחילות וכו'... תודה רבה
התופעות הן אינדיבידואליות לכל אשה- יש נשים שכלל לא חוות תופעות לוואי בתחילת ההריון ויש כאלה שמתחילות לחוות אותן מיד. אם זה בשביל לדעת אם את בהריון או לא- הכי טוב זה בדיקה כמובן. בכל מקרה- קיומן של תופעות לואי או היעדרן לא מעיד דבר על ההריון.
נראה שיש לך עוד זמן כי לפי התאריך שנתת הביוץ היה אמור להיות או אמור להיות בימים אלו. בטווח זמן זה גם אם את מרגישה משהו אין לזה שום קשר להריון.