דימום בשבוע השביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום. אני נמצאת כעת (לפי החישוב שלי) בין השבוע השביעי לשמיני להריוני השלישי. ההריון הראשון היה נהדר ויש לי ילדה מקסימה. ההריון השני הסתיים בגרידה שבוצעה בשבוע השמיני , בגלל שהעובר הפסיק להתפתח. אתמול בשעות הצהריים הבחנתי בדימום קל. חשוב לציין שלא התאמצתי במיוחד, לא קיימתי יחסים ולא עשיתי שום פעילות חריגה. אני מאד חוששת. אבקש לשמוע את תגובתך. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
כפי שצויין רבות בעבר, כל דימום בהריון נחשב כחריג ומצריך בדיקת רופא, אם כי מרבית הדימומים ימצאו כאירועים ספורדים חסרי משמעות.