גדילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 29 . בצעתי לפני שבועיים US וגיל ההריון היה 26.2 והיקף הבטן 25.2 משקל 891 לכן הרופא שלי שלך אותי למעקב שוב. ביצעתי היום (שבוע 29) US וגיל ההריון היה 27.5 והיקף הבטן 26.4 ומישקל 1098. S/D בחבל טבור 2.6 ההערכת משקל אחוזון 17. AFI : 13 הרופא שלי טס לחו"ל לחודש ואמר לי לבצע כל שבועיים US עד שהוא חוזר ובמידה ואין גדילה של שבועיים כל פעם באולטרסאונד הוא נתן לי הפניה לבית חולים. שאלתי היא האם כדאי לגשת לבית החולים או להמתין שוב לUS שקבעתי לעוד שבועיים שוב, לראות שוב קצב גדילה. המעקב התחיל בגלל שהורמון ההריון היה בשבוע ה - 18 קצת גבוה - 3.69. תודה
אני לא יכול להחליט בשבילך אם לפנות לבדיקה או לא אך כפי שציינת בעצמך העובר ממשיך לצמוח ומוסיף כ- 200 גר' בשבועיים. כל הנתונים שציינת מאפשרים המשך מעקב שמרני בתדירות של פעם בשבועיים