ריבוי יחסי של מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! אני בשבוע ה-35 להריוני ובבדיקת אולטרה סאונד נמצא כי יש לי "ריבוי יחסי של מי שפיר", לטענת הרופא לא מדובר בדבר מסוכן ומבירורים נוספים שאני עשיתי הבנתי כי הדבר יכול להצביע לעיתים על סכרת או חלילה על מומים. בדיקת הסכרת שעשיתי בשבוע 24 הייתה תקינה (108) וכן כל שאר הסקירות והבדיקות למינהן. הערכת המשקל של העובר היא 2700 ק"ג (האם זה נחשב לעובר שמן?). ע"פ כל הנתונים, מה הסיכוי שריבוי מי השפיר נובעים ממום בעובר? תודה ושנה טובה! מהמודאגת...
חשוב לי לדעת כמה ריבוי היה, מה ה- AFI . רוב הסיכוי שאיין בכך כל דבר, אך חשוב לחזור על הבדיקה בהפרש 10 ימים כדי לראות "לאיין זורמים המיים" . בהצלחה ושנה טובה גם לך !!