חום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 12. חום גופי גבוה מהרגיל ואני רציתי לדעת האם זה נורמלי בעת ההריון או שיש לחשוש מהידבקות במחלה כגון cmv?
תלוי עד כמה גבוה מהרגיל. באופן כללי בהריון חום הגוף אכן יותר גבוה מהרגיל. אם באופן משמעותי - שווה להיבדק. את יכולה בכל מקרה לעשות בדיקה לנוגדני CMV. אולי כבר יש לך נוגדנים ואז לא תצטרכי לדאוג כלל... נטלי
התשובה נכונה למעט ההמלצה לביצעו בדיקת סקר ל- CMV . מומלץ להתיעץ עם הרופא המטפל שכן איין מקום לביצוע בדיקת סקר שכזו באופן רוטיני (לדעת רוב רופאי הנשים בארץ ובעולם)