שאלה לרופא תודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' יריב שלום שוב הי שאלתי שאלות בעבר ותמיד קיבלתי תשובות והשאלה שלי להיום כמו שאמרתי בעבר אני בהריון של IVF וכיום אני בשבוע 8 עשיתי מספר בדיקות דם וכן גם ל Rubella IgG (Elisa התוצאה יצאה 30.6 האם זה אומר שאני לא מוגנת מאדמת או שאני לא בכיון כלל שוב תודה לך על תשומת הלב תודה JOY שנה טובה והמון בריאות
הי JOY , תוצאה מעל ל- 30 מראה על נוכחות נוגדנים בגוף ועל כך שמחוסנים למחלה. במקרה שלך את מחוסנת אבל לא ברמה מאוד גבוהה. בהצלחה!