טיול ג'יפים בחודש חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש מניעה חבצע טיול ג'יפים בסוף חודש חמישי???????
ההגיון והאינסטינקט שלי היה אומר לי- מדוע להסתכן? הרי כל מכה שאולי תחטפי מדופן הג'יפ בשל הטלטלה, ושבמצב רגיל לא תזיק לך, יכולה להיות יותר משמעותית לאישה בהריון. אני באופן אישי הייתי מתאפקת ולא עושה דברים חריגים ולא יומיומיים. זה ההגיון שלי, אבל אני בטוחה שיש נשים שעושות את זה.
אני עשיתי טיול ג'יפים בסוף שישי, היה נהדר!!! אם את בריאה, מרגישה טוב ולא סוחבת הריון בסיכון גבוה, אני לא רואה שום מניעה לצאת לטיול, אך כמו שענתה לך יעל, זה בפרוש ענין אישי.