מי מכירה את הקורס " חסידה בדרך"?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לקבל חוות דעת ממי שמכירה את הקורס מה דעתה עליו, האם בסוף שלושת הימים ישנה תחושה של העשרה וקבלת ידע? תודה מראש.
לא מניסיון אישי אך נרשמנו אליו. 3 ימים מרוכזים במלון בזכרון או בשורש בהם מקבלים הרצאות מרופא ילדים, מומחה לרפואת נשים, מיילדת מוסמכת ומדריך שיאצו. יש חדרים רגילים ויש סוויטות (בשורש בלבד) ועושה רושם ממש מקיף ורציני. מדובר על בערך 2400 ש"ח לזוג כולל שתי ארוחות. את כל החומר מקבלים כתוב בסיום הקורס.