שאלה לכל מי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולן , אני בשבוע 35, ובימים האחרונים יש לי התכווציות מוזרות , אם אני עושה תנועה חדה או קמה מישיבה לעמידה וכדומה פתאום הבטן נהפכת להיות קשה מספר דקות , זה לא כואב אבל די מציק על מה זה מרמז אם בכלל? יש סיבה ללכת להיבדק ,הבנתי שלעיתים אלה צירי בקרסטון אך האם זה אמור להופיע בצורה כזאת ? אשמח לתשובתכן.
צירי לידה אמיתיים לא פוסקים בשינוי תנוחה. להפך משך הצירים הולך ומתארך, פרק הזמן שביניהם הולך ומתקצר. בזמן ציר הבטן אכן נהיית קשה ואח"כ מתרפה. בנוסף הם גם כ-ו-א-ב-י-ם!!!! אני מאמינה שכשיהיו לך צירים אמיתיים את כבר תדעי שזהו זה!!! בהצלחה ולידה קלה.
את מתארת תחושה של צירים, יש מקום להבדק