חלבון עוברי - מתי בדיוק ???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. סיימתי ביום שישי 16 שבועות מלאים של היריון, והרופא הפנה אותי לעשות בדיקת חלבון עוברי - כשהוא מדגיש כי רצוי שזה יהיה בשבוע ה-17 !!! לצערי, עוד לא בדיוק הבנתי את הספירה של ההיריון ... האם כשהוא אומר שבוע 17 הוא מתכוון שבוע 16+מס' ימים, או האם כוונתו ל-17+מס' ימים ??? תודה על התשובה.
הוא מתכוון משבוע 17 גם 17.0 כאשר את מסיימת את שבוע 16 ואת כל הספירה של אותו שבוע.
לי נאמר שסופרים בצורה הבאב: 16+ מס' ימים שוות ערך לשבוע 17. בהקשר לבדיקה - אני ביצעתי עאת הבדיקה (על פי המלצת הרופא כאשר רשם לי באילו תאריכים לבצע את הבדיקה) בשבוע 16+5 ימים. מקווה שזה יעזור בכל מקרה לשקר נפשי תתיעצי עם הרופא שלך בהצלחה