מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 19. בחלבון עוברי הסיכוי הוא 1:300 לעומת זאת בבדיקות הדם שביצעתי באופן פרטי שהם- papp ו אינהבין ושאר בדיקות הדם הסיכון לתסמונת דם יצא 1: 20000 ! כעת אינני יודעת למה להתייחס והאם עלי לעשות מי שפיר יש לציין שבדיקת השקיפות וסקירת המערכות המוקדמת יצאו טובות מאוד. מה עלי לעשות והאם ניתן לעשות מי שפיר גם בשבוע 22
שלום מיטל! לי יצאה בדיקת החלבון 1:400. השקיפות יצאה לי 1:4000 והרופא ביעוץ הגטני אמר שאין לי צורך לעשות מי שפיר. האמת? הלכתי לייעוץ גנטי כי הרופא שלי די לחץ עליי לפחות להקשיב לייעוץ, כי פסלתי מיד מי שפיר. לדעתי ניתן לעשות את המי שפיר עד שבוע 20. אבל אין לך מה לדאוג. החלבון היא בדיקה סטטיסטית בלבד והשקיפות היא בדיקה אמינה יותר. תוכלי להתייעץ עם הרופא שלך. בהצלחה!