בדיקות לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אשתי בת 27 , אביה רומני ואמא שלה ממוצא מרוקו. הריון ראשון הופסק מאחר והפסיק הדופק (בשבועות הראשונים) . בהריון השני נולד בננו נועם כעת אנו חושבים על ילד נוסף. במהלך ההריון אשתי סבלה מסכרת הריונית ולקראת סוף ההרין קיבלה זריקות אינסולין . נאמר לנו שיש בדיקות גנטיות וכו שאפשר לעשות לפני ההריון . בדקנו בבית חולים ויש המון בדיקות שהם ממליצים , חוץ מבדיקות גנטיות. האם יש צורך בכל הבדיקות? האם בדיקת מי שפיר בהריון נחוצה? אני בן 29 אבי תימני ואימי רוסיה. תודה מראש גיא גלילי
גיא גלילי כתב/ה: > > שלום רב! > אשתי בת 27 , אביה רומני ואמא שלה ממוצא מרוקו. > הריון ראשון הופסק מאחר והפסיק הדופק (בשבועות הראשונים) . > בהריון השני נולד בננו נועם כעת אנו חושבים על ילד נוסף. > במהלך ההריון אשתי סבלה מסכרת הריונית ולקראת סוף ההרין קיבלה > זריקות אינסולין . > נאמר לנו שיש בדיקות גנטיות וכו שאפשר לעשות לפני ההריון . > בדקנו בבית חולים ויש המון בדיקות שהם ממליצים , חוץ מבדיקות > גנטיות. > האם יש צורך בכל הבדיקות? > האם בדיקת מי שפיר בהריון נחוצה? > אני בן 29 אבי תימני ואימי רוסיה. > תודה מראש > גיא גלילי >