ד"ר וקסמן - המלצה???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם משהו מכיר את ד"ר וקסמן - מה המלצתכם לגבי ביצוע מעקב הריון אצלו? וביצוע הבדיקות השונות: שקיפות עורפית, סקירת מערכות וכו' אצלו? תודה מראש
ממש לא ממליצה !!!
גם אני ממש לא ממליצה
אני אצלו והוא דווקא ממש ממש בסדר אם משיהי אומרת לא אז שתפרט למה גם אני הייתי רוצה לדעת דרך אגב אני מכירה כמה נשים שלא מוותרות עליו בכל השלוש לידות
דר' וקסמן לא זוכר את הפצינטים גם אם הם באים אליו באופן פרטי , מבצע את הבדיקות ללא יחס אישי ,ואם תנסי לפנות אליו בשאלה או בתהייה לא תקבלי מענה . חלק ממה שאשה הרה מחפשת במעקב הריון הוא גם מתן תשובות,אוזן קשבת ואמפטיה , הוא פשוט אנטיפט!!
דר' וקסמן לא זוכר את הפצינטים גם אם הם באים אליו באופן פרטי , מבצע את הבדיקות ללא יחס אישי ,ואם תנסי לפנות אליו בשאלה או בתהייה לא תקבלי מענה . חלק ממה שאשה הרה מחפשת במעקב הריון הוא גם מתן תשובות,אוזן קשבת ואמפטיה , הוא פשוט אנטיפט!!
דר' וקסמן לא זוכר את הפצינטים גם אם הם באים אליו באופן פרטי , מבצע את הבדיקות ללא יחס אישי ,ואם תנסי לפנות אליו בשאלה או בתהייה לא תקבלי מענה . חלק ממה שאשה הרה מחפשת במעקב הריון הוא גם מתן תשובות,אוזן קשבת ואמפטיה , הוא פשוט אנטיפט!!