לענבר/עוגית מזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, לאתר נכנסתי הבוקר בדיוק בגלל אותה בעיה שיש לך: סוף טרימסטר ראשון, גם אני קראתי את ספרו של בר וגם אני קראתי אתמול בערב על הפלה חלילה בטרימסטר השני כתוצאה מאי ספיקת צוואר הרחם. מאחר וגם אני עברתי הפלה יזומה לפני 8 שנים, נלחצתי מאד. נכנסתי לאתר במטרה להפנות שאלה בנושא לד"ר גדעוני וראיתי שהקדמת אותי... בכל אופן, גם אני עברתי מספר בדיקות אולטרא סאונד וגם לי לא נאמר דבר (עדיין...). רציתי לבקש ממך, אם את מצליחה לאסוף חומר נוסף בנושא או יש לך אי אילו הערות והארות, אודה לך אם תוכלי לשתף גם אותי, כי אני די חוששת. בתודה מראש.
אני חושבת ששתינו יכולות להירגע.... הצגתי את השאלה גם בפורום גניקולוגיה (אולי כבר היית שם) - והבנתי מהרופא שאין לנו סיבה להילחץ !!! ואם היתה בעיה היא היתה נראית באולטרסאונד. בכל אופן, בואי נהנה מההיריון ונהיה יותר אופטימיות (אני משכנעת את עצמי עכשיו) יש לנו מספיק בדיקות מלחיצות בדרך (כמו חלבון עוברי)... אגב, ממליצה לך על הפורום היריון ולידה בתפוז - אפשר ללמוד שם המון !!! ולשאול את כל השאלות מבנות שכבר עברו חוויות דומות.... (אגב, הכינוי עוגית מזל, מלווה אותי גם שם...). יאלה, שיהיה לנו היריון רגוע ובריא ...ושנה טובה !