דופק עובר במוניטור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במוניטור נמצאו מצד אחד האטות עד כדי 130 ומצד שני האצות בסביבות ה- 180-185 הרופא חשש לגבי האטות ולא דיבר בכלל על ההאצות עד כ- 180. האם זה תקין?
הי תלתן, דופק עוברי תקין נע בין 120-160 פעימות לדקה כך שאני לא מבינה על איזה האטות מדובר.
הי תלתן, האטות והאצות הן בגדר הנורמה כל עוד קורות בין פעם ל-3 פעמים לחלקי שניה עד 2 שניות במהלך המוניטור . מצב כרוני וקבוע של האטות או האצות במהלך המוניטור אמור להטריד . אל תטרידי את עצמך במחשבות שליליות בהצלחה :)
אצלי היו שינויים בין 140 ל-180. אף אחד לא התרגש. ולכן גם אני לא. ובתי בריאה תודה לאל.