שאלה דחופה לרופא ולבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי גרידה לפני 16 יום לפני שלושה ימים קיימתי יחסי מין ע"מ להכנס שוב להריון אחרי יומיים ביצעתי בדיקה ביתית שהראתה לי תוצאה חיובית שאלתי היא האם יכול להיות שהתוצאה היתה חיובית בגלל הורמון הריון שנשאר מההריון הקודם או שאני באמת בהריון שאלה שניה היום פתאום יש לי שוב דימומים האם זה בסדר ושאלה שלישית אתמול סחבתי שקית כבדה ולקחתי טיפות אופתלגין האם אם אני בהריון זאת הסיבה לדימום אודה על התשובה אני מאד לחוצה והרופא שלי בחו"ל
האם לאחר ההפלה לא עשו לך בדיקות דם במהלך כל 16 הימים לוודא שהורמון ההריון צנח ל0?