מהם תסמינים ראשונים להריון??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי נועה שם יפה יש לך ( כמו שלי ) תראי אני עכשיו נכנסתי להריון וזה די טרי.. אבל כל אישה מרגישה אחרת.. אצלי היתה רגישות בפטמות וחוש הריח שלי התחדד אבל הכי מומלץ לעשות בדיקה : ביתית או בדיקת דם במעבדה אפילו לא צריך הפניית רופא בשביל זה , את באה בבוקר אומרת שאת רוצה לעשות בדיקת הריון ותוך 24 ש יש לך תשובה מדוייקת ללא הריון כתו "נגטיב" (שלילי) כן בהריון כתוב ערכים : יותר מ-1000 לדוג' וכדומה בהצלחה לכל כיוון שאת שואפת... נועה.