יחסי מין בשליש ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 4-5 לאחר הפריה. אתמול קיימנו יחסי מין לראשונה לאחר הבטא החיובית, והרגשתי לחצים חזקים מאוד ברחם. האם זה יכול לסכן את העובר/עוברים שברחמי? מהי עמדתך בנוגע לקיום יחסי מין השליש הראשון להריון? תודה מראש.
גם אני אמורה להיות בשבוע כזה ( לפי המחזור האחרון ) בביקור שגרתי אצל הרופא הוא אמר לי כי יש מאמרים שמוכיחים כי לא רצוי לקיים יחסי מין עד שבוע 12 על מנת למנוע זיהומים שעלולים לגרום להפלה מאידך יש גם כאלו שלא מסכימים עם ההנחה הזו מי יודע ???