שבוע 13 + 6 ימים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול הייתי בביקורת אצל הרופאה שלי והיא עשתה לי US. בבדיקה ראינו משהו בולט (די גדול ונראה בברור אפילו לי) בין רגלי העובר והרופאה אמרה לי שיש לי בן. מייד אח"כ היא שינתה את דעתה ואמרה שאיברי המין של העובר מקבלים את צורתם הסופית רק במהלך שבוע 14 ואולי מה שראינו היה בעצם חבל הטבור בין רגליי העובר. היא גם אמרה שלא ראתה את חבל הטבור בשום מקום אחר סביב העובר ולכן ביקשה שלא אתייחס לאבחנתה הראשונית בנוגע למין העובר. האם באמת לא ניתן לזהות את המין בשבוע 13+6? האם ייתכן מצב שאכן ראינו את חבל הטבור ולא את איבר המין? האם ניתן בכלל להתבלבל בין שניהם? תודה
איה כתב/ה: > > אתמול הייתי בביקורת אצל הרופאה שלי והיא עשתה לי US. בבדיקה > ראינו משהו בולט (די גדול ונראה בברור אפילו לי) בין רגלי העובר > והרופאה אמרה לי שיש לי בן. מייד אח"כ היא שינתה את דעתה ואמרה > שאיברי המין של העובר מקבלים את צורתם הסופית רק במהלך שבוע 14 > ואולי מה שראינו היה בעצם חבל הטבור בין רגליי העובר. היא גם אמרה > שלא ראתה את חבל הטבור בשום מקום אחר סביב העובר ולכן ביקשה שלא > אתייחס לאבחנתה הראשונית בנוגע למין העובר. > האם באמת לא ניתן לזהות את המין בשבוע 13+6? האם ייתכן מצב שאכן > ראינו את חבל הטבור ולא את איבר המין? האם ניתן בכלל להתבלבל בין > שניהם? > תודה