שאלה לדר' גדעוני-חשוב !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, שאלתי אותך לפני יומיים לגבי HCG נמוך...היה לי ערך של 21 והונחיתי לבצע בדיקה נוספת היום ולצערי יצא :קטן מ-2 MU/L....משמע אני לא בהריון ועוד לפני שקיבלתי את התוצאות כבר החל דימום חזק וכאבים שהם בוודאי המחזור שלי. (אז אני כבר לא יודעת אם צריך להצטער...כי חלילה אם זה היה הריון עם כל הדימומים הללו...( יש לי מספר שאלות ,אנא סבלנותך: האם העובדה שהיה איזשהוא HCG וירד בסופו של דבר נחשבת להפלה ,כיוון שלמיטב הבנתי יותר מ-10 זה הריון ? האם זה מצריך בדיקות מיוחדות לקראת הנסיונות הבאים להיכנס להריון או שפשוט לא התחיל שום תהליך והכל נורמלי ? חוץ מזה עד כה המחזור שלי היה סדיר בין 29-30 ימיםולפי זה חישבתי את מועד הביוץ והחודש בגלל האיחור הוא הפך למחזור בן 38 ימים....איך לספור בהמשך ,למה להתייחס ?! תודה רבה מראש, מירי