הרגשה מוזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בסיום שבוע 36 ובימים האחרונים אני מרגישה מוזר, חזרתי להקיא לחץ הדם שלי עלה(אני במעקב אצל האחיות בקופת חולים) ואני בקושי מצליחה לזוז. האם זו תופעה רגילה לשלב זה או שעלי לגשת לרופא. הרופא שלי בחופש ולא כ"כ בא לי לגשת לרופא מחליף של מכיר אותי תודה ענת
ענת קודם כל החודש האחרון בהחלט מלווה בהמון חרדות ולחצים כי כל דבר הכי קטן מחשיד ואולי קרוב ללידה . לדעתי כדאיל לנוח , להיות כמובן דרוכה תמיד על כל מקרה ולהמתין. והכי חשוב שיהיה לך קל ובהצלחה. רובי