שמיעה עוברית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם העובר חייב להגיב בתנועות לקולות מוסיקה חיצוניים? במידה והוא אינו מגיב להם (מלבד זאת הוא זז ולא קיימת בעיה בתנועותיו) האם זה מרמז על בעיה? כיום אני בשבוע 39 םהריוני ושמתי לב שבעת שמיעת מוסיקה הוא אינו זז הוא מגיב. תודה
קשה להגדיר שמיעה אצל עובר, אולם ידוע שהעובר מגיב לויברציות הנוצרות בעקבות השמעת מוזיקה (העובר שרוי בשק מוקף בנוזל אשר מעביר היטב את הויברציות). חוסר תגובה למוזיקה איננו מעיד בהכרח על בעית שמיעה.