דימום בשבוע 9 --דחוף !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מיום ראשון (כבר 5 ימים) יש לי דימומים לא מלווים בכאבים קיצוניים. ביום שני פניתי לרופא ונראה דופק. הוא אמר לי לנוח ולחזור לאחר שבוע (רק ביום ראשון) אם הדימומים לא גורמים להפלה, כמה זמן בדר"כ הם יכולים להמשך. האם מעל 5 ימים זה עדיין יכול להיות בסדר. האם אני צריכה להמשיך להשאר בבית . ? ההמתנה בבית שהדימומים יפסקו, מוציאים אותי מדעתי... אני פוחדת ללכת לעבודה ואז תהיה לי פתאום ההפלה!! מה לעשות??
משך הדימומים תלוי בסיבה להם. במידה ומדובר בהפלה ההולכת ומתפתחת הם יגברו,במידה ומדובר בשליה הממוקמת נמוך הדימומים עשויים להמשך לאורך כל ההריון ולכן יש להשאר במנוחה. ואם הדימומים נגרמים בשל "אקטרופיון" (בלט של רקמת רירית רחם בצוואר הרחם) אזי מנוחה תועיל גם כאן. לרוב לא מוצאים את סיבת הדימומים ורובם גם חולפים ספונטנית לקראת סוף הטרימסטר הראשון.