בגדי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני מחפשת בגדי הריון יפים ונוחים לא אהבתי את מה שיש לרמי לי להציע יש המלצות למקום נוסף?
ברשת "מתאים לי" במחלקת FOR 2 יש בגוד נחמד אבל מאוד יקר ולא מוצדק
טוב אני אנסח מחדש אני מחפשת בגדים יפים, נוחים, ובמחיר סביר רצוי לא מבד סינטטי
FOR 2 יותר זולים מרמילי. יש בצומת בילו חנות עודפי ייצור במחירים מגוחכים. נסי גם בשילב מול קניון איילון.
יש חנות עם בגדים מאוד יפים אבל קצת יקרים בדיזינגוף מאתיים חמישים ומשהו מומלץ!
יש חברה בשם QUEENCY של בגדים יפהפיים ולא יקרים. אני מכירה את החנות שלהם בעפולה אבל יש גם בהרצליה איפה שהוא אני צריכה לחפש את הקטלוג שלהם ואודיע לך כתובת. מה שטוב בהם זה שזה לא "אוהלים" ודברים ענקיים ולא יקר. ל.