בן או בת (או שניהם....)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עשיתי שקיפות בשבוע ה -11 ו 6 ימים וראו איבר מין באורך של 0.93 ס"מ אך הרופא טוען שאי אפשר לדעת עדיין את מין העובר. מתי השלב המוקדם בו אפשר לדעת ? אשמח גם לשמוכ מנסיונכן האישי
הכי בטוח בסקירה מוקדמת.(שבוע 15) מזל טוב.
אצלי ראו בשבוע 14
ההתמיינות של מערכת המין מתחילה משבוע 7 בהתפתחות אשכים או שחלות. בהמשך במידה והתפתחו אשכים יופרש הורמון(טסטוסטרון) אשר יגרום להתפתחות מערכת המין החיצונית סביב שבוע 12-14 . תלוי בתנוחת העבור ("צנוע" או "נודיסט") ובמידת ה"פתיחות" שלו (פיסוק הרגליים) ניתן לזהות את המין , לא לפני שבוע 12 , לרוב החל משבוע 14 .